torsdag den 12. september 2013

Ser frem til endnu en lille havemøbel handel i weekenden!

Jeg havde egentlig forestillet mig at sæsonen for handel af havemøbler var lettere lukket, men så poppede en utrolig formidabel havemøbel reklame op på facebook.

Så nu ser jeg frem til weekenden, hvor der endnu engang vil blive plads til en lille tur til Stenløse Havemøbelcenter, hvor det højst sandsynligt vil stå på et havesofa sæt til samlingen af vore havemøbler, når dagen er omme!

Regner stærkt med at benytte mig af tilbydet på deres Alasto havesofa sæt til 1.000 kr. og kan nok leve med at det er af andensortering.

Alasto sofasæt 
Havesofa sættet på billedet viser dog det originale sæt, som også kan forhandles i deres online havemøbler webshop, til den ringe pris af 1.999 kr. hvor normalprisen er 4.999 kr.

Når det er sagt, så tror jeg nu på at september virkelig er MÅNEDEN at købe havemøbler i.
For de fleste havemøbel forretninger er det slutningen på deres højsæson, og lageret skal som sagt trimmes, derfor er der masser af gode tilbud at hente.
Og så går det vel ikke noget at lade sit nye havemøbelsæt stå i skuret/garagen/kælderen i 9-10 måneders tid, inden det kan tages i brug igen.
Et par måneders opbevaring af havemøblerne og som på eksemplet her 3.000 kr. besparelse. Det lyder som en handel som jeg er helt klar på at sige JA til!

Men tag ikke mit ord for det! Lav selv jeres research hvis i ønsker det og se hvor mange gode besparelser man kan lave. Heriblandt hos min favorit leverandør Havemekka.dk. God Jagt;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar