mandag den 2. september 2013

Nu med udekøkken til havemøbel samlingen

Vi har efterhånden i noget tid gået rundt at snakke om at investere i et udekøkken på terassen. Desværre har det ikke lige været muligt indenfor økonomiske rammer.
Jeg gik så, som så mange gange før, på opdagelse på min efterhånden yndlings online havemøbel forhandlere, Havemekka.dk.
Her fandt jeg så et komplet 3 delt havekøkken, med håndvask og hele molevitten. Til og med, med en 70% besparelse ved afhentning. Hvilket jeg selvfølgelig benyttede mig af;)

Det komplette udekøkken
Sættet er med mosaik bordplade og stellet er udført i hardwood, hvilket indtil videre har vist at være en ok robust kombination. Grillen og håndvasken var med i prisen.

Jeg satser at få køkkenet brugt det meste af året, da udekøkkenet vil stå på vores terasse og under halvtag.
Tror det bliver en meget god afveksling med lidt grillmad i de kølige måneder. Og så er det jo hellere ikke værst, når man har et havekøkken at gøre det på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar